tisdag 4 mars 2008

Solig underbar Tisdag :)

PÅ BILDEN MOSTER SANNA OCH CLARA
Idag så har det varit jätte fint väder hela dagen, och såklart så kan man inte sitta inne och uggla hela dagen då, så på middagen så gick vi ut och gick, och när vi ändå va ute så gick vi och hälsade på gamlamormor, Mamma Sofie fick mat där och Clara låg på golvet och vände sig runt hela tiden, hon har lite svårt för att komma tillbaka, så man får hjälpa henne lite !:) Sen efter det så gick vi ut en runda igen, så 2 ggr har vi traskat runt i byn idag ! Men man får ju passa på !! När vi kom hem så skulle mamma Sofie ut och övningsköra, gick riktigt bra idag, så stefan som är min "lärare" för tillfället sa att jag snart är redo för att ge mig ut på vägarna !! Medan Mamma övningskörde va Clara hemma med mormor, clara badade och hade det mysigt en stund med mormor, när mamma kom hem så va clara lite gnällig, och om någon känner igen det så får man alltid tillbaka sin lilla bebis när hon är ledsen ?:) Men de känns ju bra att hon blir glad när hon kommer till mig ! Sen så va Clara jätte trött fick sig en liten slurk med mat, sen somnade hon gott i sin säng !!

Nu så ska jag snart gå och lägga mig med min lilla prinsessa !:) Är jätte trött efter dagens små utflykter. Har blivit så trött på sistone även om jag inte har sovit så här bra ända sen Clara föddes. Aja !


Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj! ut på vägarna... hihi! då gäller det att passa sig nu då ;)