onsdag 5 mars 2008

Onsdag ! Usch

Idag har varit en dålig dag måste jag säga, i alla fall jänmfört med alla andra dagar, Clara har inte alls varit på sitt bästa humör faktiskt, har mest vart ledsen, så har hon fått mat ( som brukar hjälpa ) men inte det heller. Super huvudvärk hade jag också så orkade mest med ingenting idag. Men alla dagar kan ju inte vara super, och man måste ibland få beklaga sig och tycka synd om sig själv.

Men av med lilla offerkoftan som jag haft på mig idag och se det positiva, kan ju sääga att Clara va en liten prinseessa innan att mamma fick duscha och göra sig i ordning utan gråt och gnäll, låg nakenfis på toaletten medan mamma Sofie i lugn och ro gjorde sig i ordning & duschade :) !! Söt är hon när hon vänder sig hela tiden, men har lite små svårt att komma tillbaka till rätt läge igen , men ibland så går det :) !

Nu har hon vart ute och gått med moster sanna, så mamma sofie har fått lite tid alone ! Skönt men man nästan väntar eller längtar tillls hon kommer tillbaka :) ..

Nu så har hon kommit hem och ropar på mig :) !!

Krams

1 kommentar:

Anonym sa...

svar på ditt inlägg hos mig!

du kan väl skicka varning via sms när du planerar ge dig ut så jag kan hålla min inomhus ;) nää. tror inte det är nån fara va?

alla har sina dagar - vore bra märkligt annars tycker jag. men faktum är att hon ser glad ut nästan jämt tycker jag!

slutligen, juppjupp! fått mail. har inte hunnit ta ställning till och/eller svara än bara. kommer nog imorron eller på söndag förhoppningsvis!

kram själv!