torsdag 27 mars 2008

Påsklovsveckan

Ellen, Clara & Mamma Sofie
Hej !!



Påsk lovs véckan är väl kanske inte den rätta rubriken, för mamma sofie har ju inte påsklov, hon är ju nästan alltid ledig. Men men nu får de va så!!



Har inte skrivt så mycket dom senaste dagarna, har vart kalas kalas kalas, och de är kalas idag med. Clara tycker väl inte de är jätte roligt, men hon charmar dom flesta gamla gubbar & tanter.



Igår så va vi hemme hos Anna & Karla och träffade alla bebisarna och mamma sofie fick träffa sina mamma kompisar. Det va kul!! Och Clara va glad nästan hela tiden , men lilla clara brukar faktiskt oftast vara glad. Men igår så va hon väl lite för snäll hela dagen, så hon ville bråka lite med sin mamma på kvällen. Prinsessan va liksom inte riktigt på humör. Så mamma sofie tittade på kl då den va 7 och tänkte att Clara kanske ville sova, så hon provade. Men icke sa nicke. Bara skrek o skrek, tog upp henne och hon blev jätte glad ( fel av mig ) hihi!! Så va hon vaken en stund sen somnade hon fint efter det. Men som jag säger man kan ju inte vara glad hela tiden.



Clara säger: EmmaLi det är okej har slängt hjälmen som jag trodde jag behövde :) Trust you and like you :)



Nu är Clara flickan hos pappa fidde o Cimone en stund och busar, hoppas dom har kul, men vill ha hem henne snart saknar henne :)



Om en liten stund ska vi iväg :).. Hihi!! O så är det kalas hos mormor idag Grattis gammelmormor 74 år :)



Kram Sofie o Prinsessan

1 kommentar:

ullrika sa...

när maali vaknar imorron ska jag hälsa henne! hon kommer bli görglad, jag lovar!

tjo!