söndag 24 februari 2008

Sööndag :)


Söndag igen! :) Dagarna går så himla fort nu förtiden jag fattar inte vart dom tar vägen helt plötsligt är det helg sen börjar det om på ny vecka !:) Går kanske fort för att man har fullt upp hela dagarna !!


Ahja, idag så har Clara och mamma inte gjort alls mycket, mamma övningskörde lite innan idag , som tur va så va ju inte Clara med i bileeen ! Gick väl sådär, glömde lite saker t.ex som att trycka ner kopplingen när man skulle bromsa osv, Glömde blinka när jag skulle svänga ah ni förstår. Så bilen hoppade och skuttade lite lätt idag :) !


Från mitt bil körande till va egentligen denna dagboken ska handla om: Clara ! Hon har fått en matstol, så hon slipper sitta nere på golvet i sittern och titta på våra fötter när vi äter middag, så nu ska hon också få vara med, hon sitter jätte fint i den :) Duktiga lilla tjejen :)


Clara har sovit ovanligt mycket nu dom senaste dagarna, har somnat kl 7 på kvällen och i princip sóvit hela natten sen till kl 10 på förmiddagen, skönt för Mamma Sofie som får lite lugn och ro på kvällarna :) ..


Igår så va vi bara hemma helda dagen också, kollade på melodifestivalen & Grillade för första gången i år ! Jätte gott va de :) .. Va ute och gick en sväng också de va skönt och komma ut vi har nte varit ute på två dagar ! Clara sov i sin vagn nästan hela vägen, sen sista biten låg hon och "pratade" med mig !


Nu så är min tjej jääääätte hungrig ! Måste kila !


Kramisar

4 kommentarer:

Anonym sa...

schyssta fisken att hon sitter vid bordet själv! har börjat fundera på om vi ska införskaffa dylik stol till maali. nu när jag ser clara klara biffen blir jag säkrare på min sak: emmali ska bli bordsvan!

tjo!

Anonym sa...

tjo! fyndade bumbon (som visserligen var lite smutsig men det är lätt åtgärdat) tack vare dig! jättethanks!

Annan sa...

ÅH, ska du också bli utsatt för lite skrikexperiment framöver... Kul att se dig i stolen, jag har oxå en sån, men är ännu inte kompis med att sitta i den.

Anonym sa...

nä... äsch.. finns inga fler kvar. min var den sista... hoppas du inte är missnöjdslessen?

fast clara behöver ju ändå ingen sån eftersom hon sitter som värsta proffset i sin stokke!