fredag 22 februari 2008

Fredag 22/2-2008 BADTAJM ! :)



Hej & Hå :)




nu är det helg igen :)!! Och idag så har Mamma Sofie och Clara passat Kusin Ellen , har gjortdet i två dagar nu!:) Det har varit jätte kul.




När Mamma Sofies Moster kom hem, E mamma , så tog vi våra badkläder och åkte till simhallen :) Va lite tveksam till hur Clara skulle tycka om att bada, Men hon tyckte det va HUR KUL SOM HELST! Och va så himla sööt när hon plaskade lite sött i vattnet ! Kan inte förklara riktigt, men duktig & söt va hon!! Har tyvärr inga bilder på henne :/ ..Hon hade sina söta rosa blöj badbyxor! Min lilla gosetjej!




När vi hade varit och badat så åkte vi hem till hem !:) Till Mormor och Stefan! Det va skönt efter att vart borta i några dagar! Lite senare efter det så kom Elin hit & vi har haft det trevligt kollat Let´s dance och ätit popcorn och godis, alltid lika kul när Elin kommer och hälsar på! Clara låg mest och sov som hon brukar göra när Elin hälsarpå, men de är klart när man badat och vart i bassängen i nästan över en timma så förstår jag att man är trött :) !! men en stund så busade hon lite med Elin!! Nu så sitter hon med Mormor och gossar i Soffan ! Mormor har ju saknat lilla Clara jätte mycket nu när vi vart borta ! Och tvärt om också så klart:)




Nu ska jag också sätta mig framför brasan och gossa lite med familjen :)


Kramisar i massor från oss !:)

1 kommentar:

Anonym sa...

imorron ska jag också simma: babysim! hoppas jag tycker det är lika kul som du!