måndag 25 februari 2008

Måndag !:)


Nu är det ny vecka igen !:) och idag va det daxs att gå till plugget för Mamma sofies del, det blev iofs bara två lektioner för Clara var hemma med mormor och ville inte äta på flaska idag :( Så mamma Sofie fick ta första bästa buss hem och mata min lilla prinsessa :) Sen resten av dagen så somnade både Mamma och Clara i soffan pladask och sov till kl halv 5 eller jag i alla fall Clara sov en timme till!:) .. Sen har clara bara vart en gossig tjej legat och lekt i sitt gym och busat lite med mamma :) ( vad mamma tror i alla fall )


Igår när Clara satt i baljan och badade, som hon verkligen älskar att göra, hon är såå himla glad när man badar henne tycker det är super ! Så skrattade hon för första gången alltså inte bara ett leende utan skratt riktigt skratt! Och de va de verkligen, inget jag bara fick för mig ! Hon va så glad och mamma Sofie fick en och annan tår i ögat för hon va så sööt !


Nu så ligger hon i sin vagga och sover, för första gången har hon somnat i den utan att hon har somnat i min famn och man har bärt dit henne sen ! Hon somnade runt 20.30, Så nu hoppas vi på att hon sover kanske hela natten. Ska också försöka vänja henne vid att inte äta på natten, nu det senaste har de varit att hon ätit 2-3 ggr på natten och de har jag fått höra att dt inte ska behövas, men de kanske är olika ?? Får väl se hur de går! :)


Nu så är det dags för Sofie att plugga lite psykologi! :)


Kraam


Natti natti på er!

Inga kommentarer: