torsdag 12 juni 2008

Torsdag

Godkväll:)

Imorse så vaknade jag och clara utav Åska, Clara hon brydde sig inte så mycket om de och somnade om med en gång, Mamma Sofie däremot, jag blev skit rädd, fattade inte vad de va frågan om.. Åskan höll på i nån minut, sen så kunde jag också somna om =)

Annars idag så har vi inte gjort någonting speciellt, varit hemma och tagit de ganska lugnt i princip=) Vilket var ganska skönt om ni frågar mig..

Clara ligger och sover nu, vi har sänkt ner spjälsängen ida, för Clara lägger sig på magen och biter på kanten på sängen, så jag tänkte att innan hon fattar att hon kan ta tag i kanten och "resa" sig upp lite grand, så är de bäst att man tar ner den :) ..

Men nu ska Mamma Sofie kolla på film !!
Kramisar Sofie o Clara

1 kommentar:

Anonym sa...

klokt med spjälsängen. bättre för tidigt än för sent.

tittade du förresten på när holland piskade frankrike? jag tittar med ett öga samtidigt som jag försöker ta igen läsning etc vid datorn. om vi går vidare från vår grupp är det (troligen) dom oranga vi får möta. usch. då blir det stopp...

krams!