söndag 9 mars 2008

Helg :)

Clara i simhallen !:)
Denna helgen har Clara och mamma sofie bara tagit det lungt :D..



I fredags så va de sim i simhallen, som dom flesta fredagarna ! Va jätte mysigt, va där med kusin ellen och moster Yvonne :) (dom bästaste) va dock inte lika kul denna gången tyckte Clara men badade iaf i 45 min !! När vi kom hem sen så åt vi god mat och kollade på let´s dance.



I lördags så åkte mormor och stefan till helsingborg och skulle sova där så då blev jag och Clara alldeles ensamma, så vi ringde till Lizette så fick vi komma dit och åt lite Lunch. Sen så gick vi och handlade och vandrade hem till vårat lilla hus. Så bakade vi lite Pizza sen framåt kvällen och bara hade det jätte trevligt, kollade på melodifestivalen, och måste bara säga att rätt åt carola som inte gick vidare, för de 1) ingen bra låt 2) Alldeles för självsäker!! :)



Idag så har vi varit hos min farmor & Claras gamlafarmor. Mamma Sofie har inte träffat dom på 3 år så de va jätte kul att träffa dom igen !! Va där en stund och fikade och så fick dom mysa lite med lilla Clara!



Nu så har mamma sofie fått lite avlastning av mormor. Ibland så blir allting bara jobbigt och man behöver lite tid för sig själv. Ibland vill man bara vara Sofie Hermansson 17 år :) Är förstås jätte glad att ha Clara, men jag tror dom flesta mammor vill bara va ibland !! Så mormor har Clara en stund nu och lägger henne och så, är verkligen jätte skönt. Känner att jag vart ett litet nervvrak eller vad man säger dom senaste dagarna. :( men men så är det väl !!



Ta hand om er :)


Kramimassor / Sofie och hennes fina prinsessa :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag börjat läsa ordentligt, riktigt roligt att läsa..
Hoppas att allt är bra med er båda, ta hand om er <3