tisdag 5 februari 2008

Tisdag :) 5/2-2008




Äntligen så har jag förstått hur en bilddagbok fungerar! Och ska göra allt för att uppdatera alla händelser varje dag !:)






Idag har Clara och jag bara tagit det lugnt, vi vaknade ganska sent, även om jag gärna skulle vilja sova längre för de va en jobbig natt i natt så blev de inte så ändå, de är någon annan som bestämmer va de är för tider som gäller :) Efter middagen så gick vi ut och gick en runda, var också och hälsade på anna ! Fikade lite ! det va mumsigt !




Försökte lägga Clara på magen idag så hon skulle lära sig att lyfta upp nacken , men hon låg mest och jämrade sig och tyckte inte alls det va roligt! Men någonting som hon tycker är roligt de är att ligga och prata med sina "kompisar" i sitt babygym! Och att ligga nakenfis så klart det är alltid populärt :) Nu ligger hon så gott och sover i mitt knä (som vanligt) och hoppas på att hon gör det hela natten :)

1 kommentar:

Anonym sa...

tjohoo!

fint det var här!
väntar ivrigt på uppdatering :)

krams från mig och mamsen!