onsdag 6 februari 2008

Onsdag:) 6/2-2008




Tjohej:)








Idag så fick Mamma och Clara inte sova alls länge :( Massa telefonsamtal mitt på morgonen, och det tycker vi absolut inte om hehe :) . . Se de va till att gå upp för somna om va ju inte att tala om, har lilla söta snuttelisan väl vaknat så är de ju onödigt att somna om tycker hon :P.. Så upp va det och så gymmades det lite i babygymmet :P (hårda bud från mammas sida) ;) så jag fick äta lite frukost i lugn och ro!






Sen har Clara varit jätte duktig tjej idag och sovit i 2 ½ tim själv i sin vagga (stolt mamma ) så jag kunde ta mig lite och äta och ta de bara lungt ! Skönt!






Sen så kommer vi till det som inte är så kul, Att ligga på magen ! Clara tycker nog jag är lite envis med det , men man måste ju faktiskt ibland! Men Clara va faktiskt jätte duktig idag , va faktiskt lite leenden emellan åt när hon låg på magen , och de är ju alltid ett litet framsteg :) Såg lite sött ut när hon försökte lyfta på benen samtidigt som överkroppen. ( förstår ej hur hon lyckades ) ;)


Det va allt för dag :) nu ska jag gå och skala lite potatis, ska äta stekt lax potatis och kall sås :) MUMS !!

Kramisar från Clara & Sofie



1 kommentar:

Anonym sa...

tuff du är som får clara att magligga fast hon kanske inte vill. jag och emmali är mycket mesigare: vill hon inte så blir det inte :)

fotot på mattan är jättefint! hon är grymt söt!!

synd att det inte blir nåt fik imorron... tydligen är det fler som är sjuka (både u&casper är krassliga, och maya är snorig)? får försöka igen när vi kryat på oss allesammans!

massa krams!