tisdag 19 februari 2008

Tisdag :) 19/2-2008


Idag så va det ingen rolig dag, för det va vaccinations dag :( usch och fy för det. När bvc sköterskan satte nålen i hennes små valkar blev Clara gumman jätte ledsen tyckte nog det gjorde jätte ont, stackars Clara. Efter en stund när B-S "pratade" med Clara så va Clara mest arg och tittade konstigt på henne , men efter en stund så glömde Clara av allt med sprutor och grejer så va hon glad tjej igen och skrattade :) .. MEN när vi skulle gå hem i vagnen så va hon jätte ledsen :( . Och även när vi kom hem va hon helt otröstlig och ingenting hjälpte inte ens mat. Men det gick över efter en stund :) . Nu ikväll har hon sovit ända sen kl 7 ? Har det nått med sprutan att göra? ( ja vad vet jag ?)


Imorgon så bär det av till Kusin Ellen !:) Clara och Sofie ska passa henne i 2 dagar :) ska bli kul !!


Men nu ska Mamma Sofie också gå och lägga sig, man får ju passa på:)Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

usch och fy för ont. kan ju vara sprutan men det kan nog också vara "vanligt" missnöje! emmali kände ju inte nåt efter sin spruta.

krams!

Annan sa...

Jag hade också superont hela kvällen efter min spruta...

Anonym sa...

karla: va nu lite uppmuntrande kära nån :)

clara: jag tror inte du hade ont! hoppas det iaf!

hihi! såg ni, jag klarade båda namnen.. och rätt :D

tjo!