måndag 11 februari 2008

Måndag :) 11/2- 2008




Hej Hopp:)




Nu är det ny vecka:) Vi hoppas på att de kommer bli mysig och trevlig :)




Men måndagen började väl sådär,eller tjaa gick upp tidigt de va väl de som va nackdelen :/ ( kanske inte ska klaga iofs?) men iaf så bärde det av till skolan för Mamma Sofies del , och Clara stannade hemma med mormor, för en gångs skull tyckte Clara de va helt okej att vara ifrån mamma en stund ! mormor berättade för mig när jag kom hem att Clara hade varit jätte snäll och gosig hela tiden :) ( till och med ätit på flaska ) ! Vilken tjej :)




Måste bara säga att min lilla (stora) tjej växer så det knakar, alla små söta kläder som hon har fått är för små och det är dax att gå upp en storlek (62) undra va hon kommer väga nästa gång egentligen;) förra gången vi va och vägde valkarna så vägde hon 5830 gram och det är ju snart 1 månad sen ? Dom senaste 2 ggr så har hon gått upp 1 kg nästan varje gång :) men jag tycker bara det är gulligt :) min lilla prinsessa :) !




Men men annars idag så har vi bara tagit det lungt :D.. har badat! det tyckte Clara va jätte roligt, plaska så mammas kläder blidde alledeles blöta ! ..


Sen så har vi eller rättare sagt Clara tränat på att ligga på magen såklart :) jätte duktig! ! Hon har också kommit på att man kan använda munnen på ett väldigt bra sätt :) .. Ganska bra på att prata ( eller va man nu ska kalla det) hon skriker fast hon är glad (går de) Ah någon kanske förstår vad jag menar ?? ! Sen gilllar snuttelisan sina händer väldigt mycket, tycker om att bita på dom:)

1 kommentar:

Annan sa...

Hej på er!
Vad kul att även ni börjat blogga. Alltid kul att läsa. Själv sover jagnu. Tom i mitt egna rum. Försök med andra natten nu...
Kram