lördag 9 februari 2008

Lördag :) 9/2-2008



Tjinixen !




Idag så blev vi väckta utav av mormor! Mamma Sofie, satt då upp i sängen och sov, hade väl somnat när Lilla snuttelisan skulle äta på natten ! Känner lite värk i ryggen idag så de kanske kan vara därför ! :) .. När vi hade gått upp så gjorde vi oss klara och gick sen till moster Sannas skola och kollade för de va öppet hus där idag, dom har renoverat skolan så det va därför :) .. Clara charmade såklart dom flesta på skolan! ! Fikade lite där och lyssnade på Musik ! Kul!


Tänkte ta lite kort om va vi hade för oss igår! Då va först mamma iskolan så Clara var hemma med mormor, det är alltid mysigt ! ;) . . Sen när Sanna kom hem från skolan så bärde det av till gekås :) Clara va en jätte snäll & duktig liten flicka hela tiden!
När vi kom hem så kom Elin Och Lizette till oss, och myste lite :)


Nu är min lilla tjej hungrig (Som vanligt)


Kramisar




1 kommentar:

Anonym sa...

vi har likadan babysitter du å jag! fast jag är inte så förtjust i min... till mammas missnöjde föredrar jag den från jysk ;)

krams!
eLi

ps. sicka fina kort på dig! ny kamera kanske?