torsdag 3 juli 2008

Torsdag :)

Gammal bild men kommer nya sen :)
Hej !!



Värsta fina sommarvädret idag igen, de är nästan så att man trillar ut sängen när man drar upp persiennerna på morgonen :) Får hoppas att de håller i sig nu så man kan bli lite brun !

Idag så har vi inte utnyttjat solen som vi borde gjort. För efter Clara hade käkat lunch så åkte vi med Bussen in till stan för att hämta kusin Ellen, efter de gick vi ner till stan och fikade, de va jätte mysigt. Sen så gick vi hem till Kusin Ellen igen och badade i hennes Pool som hon har fått alla tre :D Clara tyckte de va super kul !! Nu ikväll så har vi varit hos Eva, stefans syster som fyller år idag! Grattis !! Och ätit tårta !



Skrev i förra inlägget om "farlig vagn" det är såhär att jag trivs väldigt bra med mig vagn, men den bråkar med mig allt för ofta, för när man kör sätter sig hjulen på tvären och då blir det tvärstopp, och häromdagen så tippade nästan vagnen så Clara kunde ju faktiskt ramlat ut. Så nu har jag reklamerat vagnen, och ska lämna tillbaka den i helgen för att då välja ut en ny vagn som jag vill ha ! För jag vill inte ha en vagn som är farlig för barnet. Då kostar jag hellre på mig något mycket bättre. Så så är de med det ! Tror iofs den tanten jag pratade med tyckte jag va dumihuvudet som ringde och klagade på DERAS vagnar som tydligen skulle vara så bra, men va tusan, tänker inte va ett dugg snäll :Phehe !! Något förslag på vagn ? !



Nej nu ska jag faktiskt gå ut i min trädgård och njuta av denna underbara sommarkväll !

Ha de så bra Pusss & Kram Sofie o Clara

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ja rekomenderar en emmaljunga cerox sport 360:) Mycket fin vagn:)