lördag 5 juli 2008

Barnvagnsproblem



Jag har lite problem med vilken barnvagn jag ska ha. Jag stog inne på barnvagnshörnan i 2 tim idag och velade om vilken barnvagn jag skulle ha. Och jag vet fortfarande inte. Jag köpte en Graco barnvagn. Men jag är inte alls säker på om jag vill ha den eller en babytravel jogger. Har ingen bild på den men jag tror ni vet på ett ungefär hur den ser ut? Här kommer lite bilder i alla fall så vill jag ha era åsikter om vad ni tycker om vagnen som jag köpt, var ärliga nu!!

2 kommentarer:

ullrika sa...

Tycker den du valt är både snygg och ser säker ut. Akta Graco är ju ett "bra" märke så jag tror du blir bamsenöjd!

Vet inte så mycket om vagnarna du skriver om, men om valet varit mitt hade jag tagit det dyrare märket framför det billigare av den anledningen att de dyrare vagnarna i stort sett alltid är bättre (=stabilare/säkrare). Vet ju inte vilken av Gracon och Babytravel som är dyrast, å det kanske inte skiljer så mycket på dom heller?

Ta den du tycker är snyggast då ;)

Anonym sa...

Ska jag vara besvärlig? Kanske gör bort mig om det redan är för sent... Jag tycker Babytravel är snyggare... Fast funktionsmässigt kan jag inte jämföra. Aldrig testkört någon av dem.