söndag 8 juni 2008

Söndag =)

Bästaste kompisen Elin o Martin :) Så fina dom är !

Hejsan :)



Idag så åkte Clara till Pappa vid halv Elva tiden i förmiddags =) Vet inte riktigt va dom gjorde idag, men fick höra att Clara hade ätit all Välling hon hade blivit serverad!! Duktig Tjej!



Mamma sofie har idag inte gjort allt för mycket. Va och kollade på mina älskade vänner på balen ! Va fina nii VA ! Alla hade så fina klänningar/kostymer håruppsättningar m.m :) Efter balen handlade vi lite sen åkte vi hem! Efter en stund kom älskade bebisen hem till mamma, som jag saknat jätte mycket idag. Då gosade vi lite, sen åt vi och så somnade Clara så gott efter en liten promenad vid 20.00 !



Har ätit egenodlade Jordgubbar idag också !! Det va mums !!

Nu så ska jag lägga in lite bilder på datan :)



Kram /Sofie o Clara

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vilket skitsnyggt par! jag menar det verkligen!

hennes klänning är en av de mest perfekta gymnasiebalsklänningar jag sett på länge och han ha frack (helt enligt etikett)! så långt ifrån såna där bröllopsbrudar vi pratade om på msn idag man kan komma!

ses imorron!