söndag 1 juni 2008

Helgen =)


Shit vilken super bästaste helg =) Bara sol sol sol och den har vi utnyttjat till MAX :)


I Lördags så åkte vi till Björkäng och solade och Badade. I och för sig så va de bara mamma Sofie som badade och Clara satt lite i vattnet men annars va alla andra badkrukor. Mamma Sofie brände sig i ansiktet. På kvällen så sov Clara mest, och resten av familjen grillade.


Idag så fick mamma Sofie sovmorgon, för mormor kom och tog Clara en liten stund så jag fick morna mig, vilket va mycket skönt, för de har jag inte gjort på Jätte läänge. Sen så ringde Elin och frågade om jag o Clara ville följa med till Stranden, och de ville vi ju gärna. Bärde av till Kåsa gjorde det idag. Clara låg (satt)under sitt parasoll och lekte en stund, annars sovde hon mest. Kände på vattnet gjorde hon också, och de va faktiskt ingen fara !! Men varmt har de varit idag, och mamma Sofie som är dum som en nöt har bränt sig ÄNNU mer i ansiktet & på ryggen. Men skyll mig själv. Efter stranden så bjöd gamla mormor på Kvällsmat sen vid halv 8 åkte vi hem och la Clara i sängen för natten =) Nu sover hon så gott.


Clara står mycket på knäna nu, men hon kommer inte någonstans, men hon kommer högre och högre upp när hon står på knäna så Snart Kanske hon kryper :).. Vilket är både spännande kul men även "jobbigt" men de ska bli kul !!:)..


Nu ska mamma Sofie gå och lägga sig . Skola imorgon o Möte =)


Godnatt!! Massor med soliga kramar Sofie O Clara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart kommer vi att få sätta barnlås på allting:) Hehe kommer la snart bli en jäkla fart på lilla Clara:)

Anonym sa...

shit! badar? och kryper.. hmm. jag ligger i lä :)