torsdag 1 maj 2008

Pappa idag.

Just nu är Clara hjärtat hos sin Pappa & Cimone, och leker med dom. Dom har säkert jättekul får vi hoppas iaf :) ..

Det har hänt ganska mycket sen jag skrev sist. Clara har börjat äta riktigt mat. Hon brukar få nån burkmat vid 12tiden, sen efterrätt vi 3 ibland, men inte alltid. Sen så får hon gröt vid 5 och så äter hon Mamma mat lite senare upptill. Hon kanske äter ungefär en halv burk mat när hon äter så de är Mamma Sofie mycket nöjd med. Hon har också lärt sig rulla runt, och ibland så går det lite för fort så hon inte hänger med i svängarna och slår huvudet i golvet. Men de går över ganska snabbt. Och så¨börjar hon greppa leksakerna och leka med dom. Ser ganska kul ut ibland.. Min lilla tjej börjar bli en stor tjej nu. Men man får väl njuta sålänge medan hon iaf nästan ligger på samma ställe som man lägger henne. Sen kan hon snart snart sitta själv utan att man sitter bakom och vaktar henne.

I tisdags så fotograferades hon. Och det tror jag gick bra iaf .. Ska dit och kolla på korten på Tisdag. Det va lite svårt att få Clara att skratta på beställning, Så Mamma Sofie o Mormor fick stå och toka sig hela tiden för att Clara skulle skratta lite på korten:). .

Nu ska MammaSofie Kolla på Madicken,längtar efter sin lilla Prinsessa :)<3

Hejhej /Clara o Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Glädjer mig att att hon kan få skallebank på annat vis än via min dotter!!

ps. Superdupertack för jättegulliga presenten från er! Blev verkligen överrumplad och skitglad!