onsdag 28 maj 2008

Onsdag =)


Tjillevippen =)


Idag så är Clara hos Pappa o myser, Mamma sofie har vart i från Clara hela dagen ända sen kl 8, och hon saknar henne jätte mycket =)Får hoppas att Clara saknar sin mamma lika mycket !

Men idag har jag passat på att gå i skolan när Clara vart hos Fidde. Vilket inte är LIKA roligt som de va för några veckor sen, nu har man kommit in i de mer o då är de inte lika skoj :P .

Men idag på Rasten innan idrotten så åkte jag o Elin o Lizette till Fästningen o satte oss där och sola, jätte skönt var det !!=)


Men nu ska Jag göra mig i ordning, för ska alldeles strax kolla på match i Träslövsläge =) Så kommer Clara dit med !!:) .


Kram Kram !=)

1 kommentar:

Anonym sa...

wow! sitta själv i badkaret! hade inte hänt i det här huset kan jag med lite avundsjuk röst säga...