fredag 16 maj 2008

Mamma Sofie bygger växthus.

Igår eftermiddag va Sofie & Clara hos moster Yvonne o Kusin Ellen.

Min moster är en väldigt speciell liten prick måste jag säga, men väldigt rolig. Men iaf igår så va vi ju där, jag o Clara sitter i soffan, när man hör en ganska irreterad moster som bygger ettväxthus ute på altanen. (innan maten) När vi ätit mat så går moster ut igen o ska börja bygga. Hon går sedan in och tycker att hon behöver ett glas vin för att klara av växthuste. mamma Sofie fr¨gar då om hon ska hjälpa till och hon svarar ganska bestämt JA TACK !! Detta växthuset då som vi byggde, blev för de 1. Väldigt mycket störra än va min virriga moster hade tänkt 2. Kanske lite rangligt ?! haha. men de fula med detta växthuset va att de varör pinnar om ni fattar vad jag menar ?! och dom så lika dana ut på båda kanterna, men dom skulle ändå vara på ett speciellt sätt ? Hur ska en vanlig människa fatta det när man inte får ihop det. Ahja ett växthusblev det efter många om och men !!:) Tack Moster för en trevlig växthuskväll!! Fick många Skratt !!

Kram

Inga kommentarer: