lördag 17 maj 2008

Lördag =)


Jag vet att jag har skrivit lite grand om att Clara snart kommer få tänder, hon biter på allting hon sover konstigt på natten. Är det tänder då?! Hmm!!


Igår så åkte mormor till Helsingborg med sina kompisar. Å då kom Mamma Sofie på att Stefan o Sofie o Clara kunde åka till Stefans syster Pia! och Tomas o Ida!! O så kom Paulina & Pär också dit, som snart också ska få bebis =) hihi!! Där fick vi jätte god mat.


Clara som brukar lägga sig runt sju, var mycket orolig liten tjej igår. Hon visste nog inte riktigt va hon va, för när jag la henne när hon skulle sova vid 7 så sov hon kanske bara 20 min o vaknade sen o va jätte ledsen, vilket hon aldrig brukar göra annars. Hon är nästan alltid glad när hon vaknar. Sen så va hon vaken en stund låg o mös i Mamma Sofies famn. Sen åkte vi hem ganska tidigt o då somnade hon bums i bilen ( bara föratt mamma Sofie kör så bra ;) .)


Nu så kommer snart Claras Pappa o hämtar Clara!! Så ska dom busa tillsammans . O under tiden ska Mamma Sofie sysselsätta sig med att klippa gräset osv :)


Men ha en bra dag!!


Kram Sofie & Clara

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, tuggar de på allt, så är det bissingar på G... Prova gnugga henne lite på tandköttet, så får du se... De brukar se rätt roliga ut, när de nästan somnar av att man gnuggar dem på tandköttet, för de tycker det är skönt *skratt*

Svar: Den människan har inte varit frisk under de tidigare 6 åren, så jag hade blivit förvånad om hon hade införskaffat en hjärna nu. Men att attackera mig inför mina barn, är lite VÄL sjukt *tycka*