torsdag 14 februari 2008

Torsdag :) 14/2- 2008 Alla hjärtans dag <3


Hej :)


Idag så är det alla hjärtans dag & jag och Clara önskar er en underbar dag med mycket kärlek :)


Vi har haft en underbar dag :)! har varit ute och gått med Anna & Karla, Ullrika & EmmaLi, och Petra & Pontus :) i det underbart vackra väder! Clara tyckte inte det va så trevligt att ligga i vagnen och sova ville hellre va när mamma ( eller inte) va ganska missnöjd med det också! Men först va vi på veras cafe och köpte baugetter, sen tog vi våra baugetter óch vandrade ner mot fästningen ! Vi åt våra baugetter typ ståendes ! Men de va trevligt ! Sen så gick vi och drack lite te blev de för min del ! Trevligt ! Tackar A,K,U,EmL,P,P för en trevligt dag !
Nu så ska jag gå och gosa med mitt underbara hjärta (Clara såklart)
Kramisar&Pussisar :) <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon e inte stor men liten :D

Anonym sa...

hon är inte stor men söt :)

tack själv för idag, det var görnajs! räknar med samma typ av väder nästa vecka givetvis!

krams!

Annan sa...

Hej hej. Sorry att jag avvek, men jag ville sova och inte riskera att smitta er andra. Nu verkar det dock som om att jag inte är förkyld, var bara nåt konstigt tror mamma. Skönt.